Wij zoeken een senior copywriter en misschien ben jij dat.

Check even mee:

Jij brengt minimaal 6 jaar ervaring mee, opgedaan bij een full-service of merkactivatiebureau. Fijn als je affiniteit hebt met gedragspsychologisch onderbouwde concepten.

Je bent een sterk conceptuele denker. Die concepten (uiteraard) geheel mediaonafhankelijk ontwikkelt. In teamverband, dus samen met de senior art director waarmee je een team vormt.

Je wilt effectief en creatief werk maken in een plezierige sfeer en je ‘spart’ graag met onze strateeg en onze gedragspsycholoog om concepten nog beter te krijgen. En je werkt deze concepten vervolgens, in nauwe samenwerking met in- en externe specialisten, tot in detail uit.

Jij weet concepten met enthousiasme en overtuiging te presenteren bij klanten (beetje extravert dus…). Maar geen haantjes gedrag graag.

Jij schrijft net zo gemakkelijk zowel long als short copy en je verdiept je graag in specialistische onderwerpen om daar begrijpelijke consumententaal van te maken.

Je bent geïnteresseerd in gedragspsychologie en onze Barrière Methodiek® en je vindt het waardevol om deze te hanteren om tot goed werk te komen.

Je bent van nature proactief en bedenkt dus ook concepten en business ideas voor klanten of prospects zonder briefing.

Jij zal gezien het bovenstaande zo rond de 35 jaar zijn denken wij. Maar ach wat zegt leeftijd?

 

Wat wij bieden:

Ben jij wie wij zoeken? Mail dan naar olaf@leau.nl of arendjan@leau.nl.