Gezocht: Copywriter

Bij l’eau is op onze afdeling creatie ruim een half jaar lang plek voor een copywriter.

Misschien ben jij dat wel, als je jezelf herkent als je nu doorleest.

Je hebt minimaal 4 jaar ervaring op het gebied van gedragsveranderende communicatie. Je bent een sterke conceptuele denker. Je vindt het leuk om concepten geheel mediaonafhankelijk te ontwikkelen en (uiteraard in nauwe samenwerking met interne en externe specialisten) tot in detail uit te werken. Je wil effectief en creatief werk maken in een plezierige sfeer. En daarbij graag sparren met onze strateeg en met onze gedragspsycholoog om concepten nog beter te krijgen. Die concepten ontwikkel je overigens samen met een art director. Je presenteert met enthousiasme bij klanten. Enige extravertie is jou niet vreemd dus, maar je laat je nooit verleiden tot haantjes-gedrag.

Je schrijft even gemakkelijk short als long copy en je verdiept je graag in specialistische onderwerpen om daar consumententaal van te maken. We denken dat je zo rond de 30 jaar bent, maar ach, wat zegt leeftijd?

Je bent geïnteresseerd in gedragspsychologie en onze Barrière Methodiek. En je vindt het handig om deze te hanteren om tot goed werk te komen.

Je bent van nature proactief en brengt ook concepten en ‘business ideas’ voor klanten of prospects in zonder briefing.

Wat wij je bieden:

Lijkt dit alles je wel wat? Mail ons dan waarom op arendjan@leau.nl of olaf@leau.nl .