Procornea

Gezonde ogen zijn niet vanzelfsprekend

Bijziendheid (veraf slecht zien) bij kinderen is een steeds groter wordend probleem, door de alom aanwezige schermen en het steeds minder buiten zijn. Het is volgens experts zelfs de epidemie van de komende jaren. Met de campagne ‘Kijk Verder’ bestrijden we bijziendheid door opticiens , ouders én kinderen zelf in actie te laten komen voor de zorg van kinderogen.

Social proof
Met deze campagne hebben we zo’n 700 opticiens gestimuleerd om actief mee aan de slag te gaan. Het principe van social proof is daar medeverantwoordelijk voor. De actieve myopiemanagers stimuleren elkaar én andere opticiens om anders te kijken naar progressieve bijziendheid.

Meer weten over de werking van social proof? Lees ons whitepaper hierover.
Altercasting
Met de vraag: ‘Wie zorgt er voor hun ogen?’ die we regelmatig in de campagne laten terugkomen, spreken we ouders aan op de verantwoordelijkheid voor de gezondheid van hun kinderen. Met meer bewustzijn rondom de gevaren van bijziendheid én regelmatige controles bij een opticien als resultaat.

Klant

Procornea

Diensten

360°-campagne