De rol van KWF Kankerbestrijding wijzigt. Van ‘cure’ naar ‘cure & care’. Een verschuiving van de strijd tegen de dodelijke ziekte kanker naar ‘investeren in leven’. Behalve dat heel Nederland dit moet weten, moet het met name ook op indringende en opvallende wijze helder worden gemaakt naar alle bestaande donateurs van KWF. En ook moet duidelijk zijn dat er veel geld nodig is om de ambitie van KWF – het leven zoveel mogelijk te kunnen leven – te kunnen realiseren. De mailing die wij daarvoor mochten ontwikkelen besteedt veel aandacht aan het kunnen steunen van mensen in hun leven ná kanker. En dat je daaraan kunt bijdragen door een nieuwe gift, of beter nog: door KWF op structurele basis te steunen. Tegen kanker. Voor het leven!
De manier waarop we het verhaal hebben verteld in deze mailing is iets anders dan normaal. Een folder met meerdere vlakken zorgt voor meer interactiviteit. En als we iets actief willen ontdekken, is er een grotere kans dat we het beter onthouden en dat de boodschap beter doordringt!
Klant
Diensten